Oferta na rok szkolny 2018/2019


STREFA PROGRAMOWANIA


1. Kodowanie na dywanie dla klas 0 i I-III

Jak już wcześniej wspominaliśmy programowanie staje się dziś ważnym trendem w edukacji na wszystkich poziomach kształcenia. Aby jednak młodzi ludzie z powodzeniem kodowali, powinniśmy zacząć uczyć krytycznego i logicznego myślenia jeszcze na etapie wczesnoszkolnym. Pewnie Was zaskoczymy ale nie potrzebujemy do tego wcale sprzętu komputerowego…

Kodowanie w szkole – jak to możliwe?

Tak zapewne zareaguje większość nauczycielek. Do „kodowania na dywanie” można wykorzystać wiele elementów powszechnie używanych do zabawy takich jak układanki czy klocki. Umiejętnie integrujemy je z różnymi dziedzinami wiedzy np. matematyką, plastyką, językiem polskim. Im więcej zajęć tego typu będą miały dzieci, tym większa możliwość eksperymentowania i rozwoju intelektualnego.

Proponowane przez nas warsztaty są połączeniem IQ i Kodowania na dywanie.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


2. Programowanie z robotami Dot i Dash – dla klas I-VII

Wszyscy reagujemy w określony sposób na to, co się dzieje wokół nas. Przykładowo, wiwatujemy, gdy wygra nasza szkolna drużyna, płaczemy na smutnych filmach, czy zaczynamy tańczyć słysząc muzykę.

Zajęcia z robotami Dot i Dash uczą programowania, tak by roboty odpowiednio reagowały na określone zdarzenia wokół nich. Tworzenie algorytmów, zdarzeń, budowanie sekwencji i pętli to tylko niektóre z licznych aspektów edukacyjnych zajęć. Przy okazji uczestnicy zupełnie nieświadomie rozwijają kluczowe w naszych czasach umiejętności: logicznego myślenia skupionego na rozwiązywaniu problemów, kreatywnego podejścia, precyzyjnego prezentowania swoich myśli, współpracy i podstaw j. angielskiego. Robotami kieruje się za pomocą intuicyjnych, graficznych aplikacji, które dziecko obsługuje z tableta lub smartfona.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


3. Programowanie z Ozobotami – dla klas 0 i I-III

Ozobot – mały, ale bardzo inteligentny robot edukacyjny, który zabiera dzieci w niesamowitą przygodę rysowania, rozwiązywania problemów i pracy grupowej. Za pomocą kolorowych kodów (na kartce papieru lub tablecie) dzieci programują zadania, które wykonuje robot. Dzięki robotowi dzieci w namacalny sposób przekonują się o tym, że programowanie jest niezwykle praktyczną dziedziną, która wykorzystywana jest w każdym obszarze ludzkiego życia. Programując z wykorzystaniem Ozobotów są w stanie od razu zaobserwować efekty swojej pracy, co stwarza im przyjaźniejsze warunki do przyswajania wiedzy na zajęciach.

Praca z Ozobotami przyzwyczaja dzieci do projektowego podejścia do pracy: otrzymują konkretny problem do rozwiązania za pomocą dostępnych narzędzi, tj. robota i zestawu zaprogramowanych komend. Ich zadanie polega na merytorycznym przygotowaniu się do rozwiązania problemu, obmyślenie ścieżki postępowania, wdrożenie, a na końcu obserwowanie postępów i wprowadzanie działań naprawczych.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


STREFA KONSTRUOWANIA Z LEGO EDUCATION

Współpraca, komunikacja, kreatywność, logiczne myślenie i rozwiązywanie problemów – to hasła LEGO. LEGO Education to specjalnie dobrane i zaprojektowane przez ekspertów w dziedzinie szkolnictwa klocki LEGO. Zestawy te są idealne do osiągnięcia celu praktycznego uczenia się. Wymagają od uczniów eksperymentowania i rozwiązywania stawianych problemów. My proponujemy pracę na następujących pracowniach:

 1. LEGO Smart i LearnToLearn – dział humanistyczno-logiczny – dla klas 0 i I-III

To unikalne i wieloprzedmiotowe narzędzie, dzięki któremu dzieci uczą sięlearn to learn przez doświadczanie. Za pomocą praktycznego eksperymentowania rozwijane są umiejętności takie jak współpraca, komunikacja, kreatywność, krytyczne myślenie i rozwiązywanie problemów. LearnToLearn – nabywanie umiejętności uczenia się przez działanie w nowy ekscytujący sposób w obszarach takich jak: inżynieria i technologia, język sztuki, matematyki i nauk społecznych.

Przez ponad trzydzieści lat, LEGO Education rozwija rozwiązania edukacyjne w oparciu o ugruntowaną teorię, która utrzymuje, że dzieci najlepiej uczą się i zapamiętują więcej poprzez praktyczne doświadczanie z przedmiotami fizycznymi. Zamiast zapamiętywania abstrakcyjnych zasad i formuł dotyczących powyższych obszarów nauki, dziecko będzie korzystać z klocków LEGO do konstruowania wiedzy w realizowanych dziedzinach.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


2. LEGO Story Starter – dział humanistyczny dla klas I-VII45100_env_49

Ta pracownia  angażuje uczniów do zagłębienia się w formy językowe, co niewątpliwie staje się nie lada humanistycznym wyzwaniem.  Nauka odbywa się przez zabawę z ulubionymi przez dzieci klockami. Program inspiruje i motywuje uczniów do nauki czytania, pisania i rozwijania umiejętności twórczych. Dzieci pracując w małych grupach ­tworzą własne opowiadania i ilustrują je konstrukcjami z klocków. Kolejnym etapem jest fotografowanie gotowych scen i tworzenie historii w programie Story Visualizer.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


3. LEGO WeDo – dział automatyki, robotyki i programowania – dla klas I-VI

Podczas zajęć wykorzystujemy klocki z serii LEGO Education WeDo, które są wykorzystywane jako pomoc dydaktyczna w nauczaniu wczesnoszkolnym na całym świecie. Od kilku lat klocki są dostępne w całej Europie.Zestawy tej serii pozwalają budować z klocków zwierzęta i modele urządzeń, które po odpowiednim zaprogramowaniu można wprawić w ruch. Zbudowane roboty podłącza się do komputera, a następnie programuje w prostym języku obrazkowym. Graficzny system programowania jest na tyle prosty, że nie wymaga praktycznie użycia klawiatury, dzięki czemu już pięciolatek jest w stanie skonstruować i zaprogramować własnego robota.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


4. LEGO MoreToMath – dział matematyki dla klas I – III

CUTEANDKIDS-MORE-TO-MATHS-LEGO-BRICKS-EDUCATION

LEGO MoreToMath to nowa linia produktów Lego przeznaczona specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym, która umożliwia uczniom tworzyć rozwiązania do matematycznych zadań, używając prostych modeli. Każdy z klocków został starannie wybrany, począwszy od wyboru koloru po kształty, rozmiary, aby wesprzeć i poprawić naukę matematyki. Dwie figurki LEGO Max i Mia, które towarzyszą uczniom na każdej lekcji odgrywają ważną rolę w rozumieniu zadania, które rozwiązują. To właśnie dzieci mają pomagać Maxowi i Mii w rozwiązywaniu problemu matematycznego. Odpowiednio wykorzystane narzędzia przypominają o tym, że jeśli się rozejrzymy uważnie to dostrzeżemy matematykę prawie wszędzie.

Program LEGO MoreToMath jest zgodny z podstawą programową w szkołach podstawowych.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


STREFA EKSPERYMENTU

1. Warsztaty pt. „Poznaj zawód chemika” – dla klas 0 i I – VI

W zaadoptowanej pracowni laboratoryjnej przybliżamy uczestników do zawodu chemika.
Celem warsztatów jest rozbudzenie zainteresowań dzieci, kształtowania wiary we własne możliwości poznawcze oraz chęci odkrywania nowych zjawisk.  Koncepcja warsztatów kładzie mocny nacisk na osobiste zaangażowanie uczestników w zajęcia. Służą temu eksperymenty i doświadczenia wykonywane przez nich samodzielnie, zgodnie z instrukcjami prowadzącego. Wszystkie doświadczenia pozwolą pokazać dzieciom, czym jest chemia i jak wygląda praca chemika w laboratorium.
Warsztaty opracowane i prowadzone są przez chemika oraz czynnego nauczyciela chemii.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


2. Warsztaty pt. „Eksperymentuj na całego” – dla klas O i I-VI

Te spotkania to połączenie świetnej zabawy i sporej dawki wiedzy, zdobywanej podczas odkrywania zagadek otaczającego nas świata. Naszą misją jest zaszczepienie w dzieciach zamiłowania do nauk ścisłych i kształtowania wiary we własne możliwości poznawcze. Wychodzimy z założenia, że każde dziecko uwielbia eksperymentować!

Proponujemy 6 tematów spotkań:

  • Gazy, czyli eksperymenty z powietrzem 
  • Ciecze, czyli eksperymenty z wodą 
  • Barwy, czyli eksperymenty z kolorami 
  • Ciała stałe, czyli eksperymenty od kuchni 
  • Zmysły, czyli eksperymentujemy na sobie 
  • Piktogramy, czym są i jak za ich pomocą rozpoznać substancje niebezpieczne

Warsztaty opracowane zostały przez chemika, biologa, fizyka i pedagoga. Wszystkie te osoby czynnie uczestniczą w swojej pracy zawodowej, dzięki czemu nasze doświadczenia przygotowane zostały w przystępny i przejrzysty sposób dostosowany do wieku uczestników.

Czas trwania warsztatu – 60 minut.


STREFA ZABAWY I ANIMACJI

1. Sala Zabaw – dla klas I -III

 

Dodatkowo dla klas I-III proponujemy pobyt dzieci na naszej Sali Zabaw. W ofercie zabawa z Magicznym Dywanem i Animatorką. Szczegóły w zakładce Sala Zabaw.
Cena zabawy na Sali Zabaw – 200 zł netto/pobyt godzinny dla grupy  20 osób. Każde kolejne dziecko płatne 10 zł netto.


Cennik:

Warsztaty na miejscu:

Warsztaty 60 min. dla 20 osób – 300 zł netto. Każde kolejne dziecko płatne 15 zł netto

Warsztaty wyjazdowe (poza miasto Tczew):

Warsztaty 60 min. dla 20 osób – 340 zł netto. Każde kolejne dziecko płatne 17 zł netto

Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie 58 533 00 33 lub mailowo na adres biuro@stacjadobregoczasu.pl

Oferta jednorazowa – warsztaty odbywają się w Stacji Dobrego Czasu lub w Państwa placówce. Polecamy korzystanie z zajęć cyklicznych – „Mobilna Stacja Dobrego Czasu”. Więcej informacji na stronie www.mobilna.stacjadobregoczasu.pl


OFERTA NA ZAMÓWIENIE

Drogi Nauczycielu, Rodzicu!

Organizujesz jakieś wydarzenie/imprezę w swojej szkole? Zaproś nas, a my uatrakcyjnimy to wydarzenie animacjami i stoiskami dla dzieci.

ZABAWA, ANIMACJE, TANIEC

Dzieci to najważniejsi i najbardziej wymagający mali klienci. To od ich zadowolenia zależy zadowolenie dorosłych. Szczęśliwy maluch to również szczęśliwy rodzic, któremu uśmiech na twarzy dziecka sprawia największą radość. O zadowolenie naszych najmłodszych zadbają doświadczeni Animatorzy, którzy do zabawy potrafią zachęcić najbardziej nieśmiałego malucha.

Proponujemy Państwu skorzystanie z naszej oferty dotyczącej nie tylko warsztatów, ale również prowadzenia różnego rodzaju eventów, imprez okolicznościowych i festynów. Nasi Animatorzy oprócz znanych i lubianych przez wszystkich gier, zabaw i konkursów realizują również programy tematyczne takie jak:

  • spotkanie ze Św. Mikołajem, 
  • bal sylwestrowy, karnawałowy, 
  • dzień dziecka, 
  • dzień otwarty i wiele innych.

Jesteśmy w stanie sprostać wszelkim pomysłom i dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Realizujemy dowolny motyw przewodni. Macie ochotę na kosmiczną przygodę? A może chcecie zabawić się w Indian i kowbojów? Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia.

Do najpopularniejszych animacji należą m.in.:

  • konkurencje typu wyścigi rzędów (zabawy z linami i wielkimi stopami, podwójne spodnie, kolorowe kubeczki), 
  • zabawy z chustą Klanzy (popcorn), 
  • gra Memory XL, 
  • tańce i zabawy integracyjne, 
  • dyskoteka z zadymiarką i kolorowymi światłami, 
  • zamykanie w wielkiej bańce mydlanej, 
  • wyścigi pluszaków, 
  • walki kurczaków, 
  • malowanie twarzy, 
  • balonowe zoo i wiele innych.

STOISKA EDUKACYJNE:

  • ozoboty, 
  • rzeczywistość rozszerzona, 
  • IQ, 
  • pokaz eksperymentów.

Wycena przygotowywana pod zamówienie.